
Суть програми полягає в тому, що клієнту не потрібно везти товар в сервісний цент, а досить поблизу мати відділення логістичної компанії «Нова Пошта». Висилаючи безпосередньо товар в центральний сервісний центр, клієнт отримує оперативне вирішення проблеми, пов'язаної з гарантійним ремонтом. Відправляючи виріб, який знаходяться на гарантії за програмою «Простий ремонт» клієнт нічого не оплачує. Всі логістичні витрати за пересилку товару в обидві сторони бере на себе компанія Тех.АС.
Перед відправкою виробу необхідно набрати телефон гарячої лінії представництва Тех.АС в Україні і викласти суть поломки. Сервіс-менеджер постарається вирішити проблему в телефонному режимі. Якщо ж у нього не вийде допомогти, тоді потрібно буде відправити товар до центрального сервісного центру зробивши пару простих кроків.
Перший крок (підготовка товару до відправки)
Беремо коробку для транспортування і в неї вкладаємо:
- Виріб з повною комплектацією
- Заповнений гарантійний талон з печаткою торгуючої організації
- Копію або оригінал документа, який підтверджує оплату
- На листку паперу в довільній формі викласти суть поломки
Другий крок (відправка товару в центральний сервісний центр)
Відносимо коробку на найближче відділення «Нова Пошта» і заповнюємо накладну для відправки:
- У графі одержувач заповнюємо: ЕДРПОУ 38991829
- Адреса одержувача: м. Київ, вул. Сирецька 9 (відділення №66)
- Вписуємо оціночну вартість товару – 300 грн.
- Вказуємо назву виробу
- У графі платник послуг вказуємо: одержувач
Третій крок (отримання товару з усуненою поломкою)
Як тільки усувається проблема з товаром, сервіс-менеджер компанії Тех.АС зв'язується з клієнтом для уточнення зворотної дати відправки виробу.
По всіх виниклих питаннях, що стосується продукції торгівельної марки Тех.АС можна звертатися за телефонами гарячої лінії: +38(044) 492-05-65 +38(068) 311-32-32.